Ügyfélszolgálatunk tevékenységi körei
Ügyfélszolgálatunk tevékenységi körei melyekkel fogyasztóink szolgálatában állunk:
-
a fogyasztók tájékoztatása a szolgáltatásra történő csatlakozás, a bővítés, szüneteltetés és az újraindítás feltételeiről
-
általános információadás a szolgáltatásról
-
a fogyasztók tájékoztatása a távhőellátás díjtételeiről, az elszámolási módokról és a számlázási rendről
-
a fogyasztói rendszerek fűtéskorszerűsítésével kapcsolatos tanácsadás, ügyintézés
-
energiatakarékosságot eredményező átalakítással kapcsolatos tanácsadás, ügyintézés
-
a távhőellátás számláival, mérőállásokkal kapcsolatos reklamációk intézése
-
a fogyasztók tulajdonában lévő berendezések meghibásodásával, üzemeltetésével, felülvizsgálatával és korszerűsítésével kapcsolatos megrendelések, bejelentések fogadása
-
a szolgáltatás teljesítésével és minőségével kapcsolatos észrevételek kezelése
-
hibabejelentések fogadása, reklamációk felvétele és továbbítása, intézkedés céljából az illetékes vezetőnek
-
egyéb, a szolgáltatással kapcsolatos kérelmek, reklamációk, beadványok, adatlapok átvétele, továbbítása
-
szerződéskötési és adatmódosítási ügyek intézése
-
a fogyasztói adatok és azok változásainak nyilvántartása, valamint a fogyasztói változás bejelentésével kapcsolatos feladatok ellátása
-
az elszámoló mérőkkel kapcsolatos bejelentések (mérőállás, meghibásodás, felülvizsgálat, csere, stb.) fogadása, intézése, továbbítása
-
a fogyasztói tartozások nyilvántartása a tartozás kiegyenlítése, megállapodás kötése, a végrehajtási eljárással kapcsolatos ügyintézés
-
a fogyasztók pénztári befizetéseivel kapcsolatos feladatok ellátása
-
a fogyasztók díj-visszafizetésítéssel, kártérítéssel kapcsolatos igényeinek azonnali továbbítása ügyintézés, részletes tájékoztatás végett a gazdasági vezetőhöz
-
a Kft ügyfélszolgálattal foglalkozó dolgozói, illetőleg bármely más munkakörben foglalkoztatott alkalmazott köteles a munkahelyi vezetőjét tájékoztatni a fogyasztók olyan észrevételeiről, kifogásairól, javaslatairól, panaszairól, amelyek figyelembevételével, orvoslásával szolgáltatás színvonala javul
« Vissza az előző oldalra!